Mission Minska garderoben - mars

En kommentar
Som ni vet försöker jag minska mina garderober rejält då de är sprängfulla. Det är en lång väg kvar innan de ens är någotsånära ok. Jag har helt enkelt alldeles för mycket kläder, skor, väskor, accessoarer etc. 
 
Det är även lite svårt att skiljas från fungerande saker som hamnat i skåpen i väntan på att bli använda så de listas också när de åter ut.
 
Denna månad gick det ok! En del försvann och en mindre del kom in. Allt som allt är jag i alla fall på minussidan denna månad vilket är positivt :)
 
Inköp:
  • 3 par jeans
  • 2 par byxor
  • 1 Kavaj
 
Utrensat/Kastat:
  • 2 par Jeans
  • 3 handdukar
  • Sommarklänning
  • 2 sommarkjolar
  • Shorts
  • Väst
  • Lampa
  • Duk
  • VHS och CD:s 
  • Stekpanna 
  • Hylla
  • Väggljusstake
 
1 Days by Johanna:

skriven

Bra jobbat med utrensningen!

Svar: Tack! Önskar att jag var lika duktig varje månad ☺
Frk M