Några dagars paus i tillvaron

En kommentar
Jag har varit så superstressad senaste tiden. Balanserat ordentligligt för att klara det och jo brister har förekommit. Man glömmer saker hela tiden.
 
För att få en paus lite akut tog jag ett par dagar ledigt och åker bort till en av mina favoritstäder. Reselektyrens artikel från igår blev dessvärre oläst då jag lade ifrån mig tidningen i något skede... Jaja inte hela världen. Hade varit värre med plånbok eller pass.
 
Inatt har jag sovit som en stock. Många timmar. Det är målet här. Heltäckningsmattan som detta land älskar hjälper till då jag blir helt täppt 😮 några utställningar är planerade och sen bara strosa och vara. Jobbtelefonen bara på vid enskilda tillfällen inte hela tiden. 
 
Var tror ni jag är?
Jag säger:
Båtrace (är idag)
Heltäckningsmattor
Tea
Artiga män
Röd är favoritfärgen på buss, telefonkiosker mm
 
 
 
1 freja:

skriven

Känner igen mig, glömmer lätt bort alla små viktiga saker som ska göras. Skönt att du sovit bra iallafall :) kramar!

Svar: Det är så lätt att bara springa på tyvärr. <3
Frk M