När man är lite spontan

2 kommentarer
När man är lite spontan hamnar man i Nyköping ett dygn med en väninna. Vi kom på detta i fredags kväll sent och åkte lördag lunch. På hemvägen fiskade vi också upp ett bord från ikea åt mig. Sakta tar det sig även på hemmafronten...
 
Lunch på ät. En Nyköpingsmacka. 
 
Min kamera spelar oss ett spratt. Det var en mycket varmare och murrigare miljö. Supermysigt!
 
Min torskrygg var perfekt. Jag valde bort panchetan som var till. 
 
Ännu ett kameraspratt. Vet inte vad det är med dem men det var supermysiga
sittgrupper att tillbringa ett glas prosecco i före och efter middagen :)
 
På vägen hem blev det IKEA och fiska upp ett bord. Det tar sig även om det är långt ifrån klart. Och som ni superinredare märker så är jag värdelös på iredning haha :) 
 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Så mysigt. Spontant blir oftast bäst. Kram Anette

Svar: Så är det! Jag mår också bättre om jag inte bara är hemma även om jag trivs väldigt bra hemma.
Frk M

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Lät ju superhärligt! Spontanitet när det är som bäst ;)

Svar: Så är det! Det man inte planerar men som förgyller ger inte heller besvikelse när det inte blir som man tänkt sig :)
Frk M