Sköna söndag

En kommentar
Det var många år sedan det programmet gick. Jag kommer egentligen inte ihåg så mycket om det mer än att det var mycket skriverier om det mellan varven.
 
Försöker fundera på hur jag ska få ihop dagen men får inte riktigt tankarna på plats. Ska ha det relativt lugnt i alla fall har jag tänkt mig. Känner mig otroligt stressad över veckan då varje minut är planerad. Inget utrymme för oplanerade händelser vilket ni vet sker otaliga gånger varje dag :o
 
Fortsätter sakta men säkert och både rensa och ställa ordning mitt hem. De går lite hand i hand. Ska shopoholic FrkM gå minimalistisk? Nä knappas men attans så mycket *skit* jag har i skåpen. Trycker hellre in i skåp än ned i soptunnan av någon anledning. Har inte supersvårt utan mer lite ångest när det kommer till kökssaker, linne etc Böcker och liknande gav förr dödsångest men även där börjar jag lära mig att avyttra... vi får väl se hur det går när jag kommer till kläder, skor, väskor odyl.
 
Ni som är med och rensar era hem, hur går det för er?
 
 
1 Days by Johanna:

skriven

Har blivit bättre på rensa faktiskt, är det inte använt på minst 1år kommer det inte användas och då kan de åka ut. Skänker det ofta till lions så gör det nytta för någon annan och pengarna de får in hjälper utsatta i andra länder. Win win tänker jag :)

Svar: Ja, det gör det absolut lättare att skänka än att kasta :)
Frk M