FrkM testar - kontakt med comhem per e-post

En kommentar
Jag har kontaktat comhem per epost via formulär på deras webb ang min bredbandstjänst hos dem. Den fungerar bra, jag är nöjd med prestandan men inte över prisbilden om man ser till hur marknaden utvecklats. Innan jag gör något åt saken vill jag höra vad de kan erbjuda mig. 
 
Nu ska vi se:
  1. om de svarar
  2. hur lång tid det tar att få svar
  3. hur de svarar - vill de ha kvar mig som kund och kommer med ett erbjudande eller bara med standardsvar
 
Hur brukar ni göra? Ser ni om era kostnader då och då?
 
 
 
1 Days by Johanna:

skriven

Hoppas du får svar! :)

Hopas också tumören håller dig borta. Men är lugn inför det, de håller stenkoll på mig :)

Ja jag vet precis vad som stressat upp mig, så nu blir det ta det lite lugnt :)

Svar: Bra! Ha en fortsatt fin söndag.
Frk M