Det är tungt nu

En kommentar
Jag är lite och känner på den berömda väggen nu igen. Kroppen säger ifrån och jag har sån olust till allt. Vill mest bara vara och ev gråta.
 
Men sluta då, säg ifrån etc säger många men så lätt är det inte. På något sätt har man hamnat i en position där saker bara förväntas och när man inte gör så brister det. Svårt att förklara...
 
Jaja, snart är de fredag igen så jag hinner jobba ikapp nästa helg. Denna tog jag ju mig 10 timmar i Köpenhamn... Nästan så man känner sig skyldig.
 
Bildresultat för utbränd tecknad
 
1 Anonym:

skriven

❤️ Jag vet att det är lätt för andra att säga saker, däribland jag själv. Men ingen sa något till mig under två års tid och jag var nära att gå under fullständigt. Tänker på dig. Ta hand om dig. ❤️ Kram/Mia

Svar: Jag vet du vet... det tycker jag om :) Kram
Frk M