Gråväder

2 kommentarer
Igår träffade jag en kompis och vi tog en kombinerat vin och shoppingrunda. Jag vet hur det brukar bli så avstod att shoppa... vaknade idag upp sent, av någon oförklarlig anledning ;), till ett gråväder av dess like. 
 
Dagen är oplanerad så jag är liet osäker på om jag ens ska utanför dörren men jag tror jag måste ut en sväng och handla mat och lite nya kläder till mamma. Passar på lite nu när det är rea och hon behöver byta ut en del.
 
Vad har ni på gång denna gråa dag?
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Har rensat och slängt en massa skräp och packat varma kläder för imorgon bär det iväg till Sälen.

Svar: Oj så härligt. Jag borde också rensa lite mer än vad jag gjort... fick ett ryck igår och kanske får jag ett idag igen :)
Kör försiktigt. Det är inte bästa väglaget uppåt.
Frk M

2 Anonym:

skriven

Jag åkte iväg och simmade. 😍 kram/Mia

Svar: Så himla bra av dig! Jag har strandat hemmavid. Kommer ingenstans känns det som.
Frk M