Det trummar på

En kommentar
Just nu har jag känslan av att inte hinna med så mycket alls på något håll. Igår kväll försökte jag jobba ikapp men har massor kvar. inget blev gjort hemma och jag skulle hellre umgåtts med vänner eller tränat eller fixat i lägenheten. Kan ju börja flytta över i alla rum nu efter renoveringen. På fredag får jag hjälpa att bära det tunga...
 
Mer verkar jag få att göra...
 

Jungfru 23/8-22/9

Det blir en intressant dag för din del eftersom du tvingas ta itu med problem som du inte ens visste om existerade. Det är många som är sjuka i din omgivning just nu och därför faller en hel del uppgifter på dig fast det normalt sett är någon annans ansvarsområde.

 

Horoskop från elle.se

 
1 Annette:

skriven

Hinna med??!! Vad är det. Det finns så mycket man vill göra men ack så lite tid😄😄.

Svar: haha ok! men du ser ut att hinna med maaaassssooor :)
Frk M