Jag ser slutet av renoveringen

Kommentera
Eller ja i alla fall på det som är igång nu. Under veckan som kommer får jag flytta in i hall och sovrum igen och sen är det bara lite småfix under veckan därpå. Måste ju ha hjälp att bära en del saker...
 
Idag kommer i alla falll dörrarna som nuvera är renoverade och vita... ska bli spännande. 
Golv och tapet och målning är klart. Men "filler" (om man använder rynkspråk) ska göras då vid kramar, såna vita ringar ska sättas vid elementrör etc. Spegel upp, gardinfästen som råkade tas ned och hål spaklas igen ska tillbaka mm. på det hela är jag supernöjd. Tror det kommer kännas bra när jag väl får in mina möbler rätt för nu är det lite svårt att njuta av tillvaron i ett huller om buller.
 
När detta är klart hoppas jag snart bhygglovet för inglasning är klart så balkongen kan bli fit for fight också :)
 
På det hela har det gått bra men jäklars vad jobbigt samtidigt att ha en sån röra hela tiden.