Motivation

2 kommentarer
Vaknade till ett smattrande regn en måndag. Det är liksom lite svårt att finns motivationen en sån morgon. Oavsett så sitter jag nu påklädd med make up och intar morgonkaffet. Redan nu är jag stressad till max över veckan då den är sprängfylld. Måste se om jag kan förhala något så att jag inte dör på kuppen.
 
Bildresultat för motivational quotes
 
1 Susanne:

skriven

Hoppas att du kan skjuta fram lite saker så du hinner med lite återhämtning.

Svar: Jobbar på det!
Frk M

2 Gemsofmylife:

skriven

Du måste ta återhämtning vännen Det finns bara en som du och kom ihåg vad jag berättade ... INGEN tackar dig när du inte har ork kvar !!!
KRAAAAAM

Svar: I know men hur? Det är ju som ett galet ekorrhjul. Men jag ska ta mig i kragen och genomföra nästa rekrytering men det suger tid...
Frk M