När man inte tänker sig för

4 kommentarer
Igår var jag på ett träningspass efter jobbat. IW spurt lät ju bra och roligt... Tur att jag inte kikade så noga vad det innebar. Först ett tufft distanspass och därefter tuffa intervaller. Jag dog ungefär 13 gånger :o
 
Jag överlevde dock och har bokat in mig på nytt nästa vecka :)
 
Bildresultat för mistaken quotes
 
1 Gemsofmylife:

skriven

Härligt vad duktig du är !!! Det värsta är nog att ta sig dit, för efter känns det alltid lika skönt !
Jag får ju inte träna ännu, då kroppen inte alls ska utsättas för det.. helt tvärtemot hmm...
Hör av dig när du har tid, mig spelar det ingen roll vilken dag passar dig bäst ?
KRAM

Svar: Jag såg nog att du tränade yoga.. så bra träning. Jag ringer så gör vi upp. Ledsen jag dröjt.
Frk M

2 Susanne:

skriven

Bra jobbet och det måste ha varit ett skojigt pass eftersom du bokat om ;)

Svar: Ja, galet roligt!
Frk M

3 Malla:

skriven

Åh wow, det lät ju riktigt grymt! Bra jobbat!

Svar: Haha jo ibland kan även den här tanten.
Frk M

4 anette:

skriven

Du har en härlig inställning. Kram Anette

Svar: Tack, det är ju lätt när man hade roligt :)
Frk M