Äta ur frysen

2 kommentarer
Jag har till morgonkaffet suttit och planera vad som ska handlas och då inventerat vad som finns hemma. Det finns en hel del måste jag erkänna. Så jag har en ny utmaning för er som vill - det är att äta ur frysen. 
 
Denna vecka så köps då ingen mat mer än färskvaror och kompletteringar. Matsedeln för veckan är skriven och jag får förhoppningsvis en tommare frys. Bra inför avfrostning. 
 
Sparade slantar jag jag beslutat ska gå till en massage. 
 
Någon som hänger på?
 
 
Bildresultat för smiley äter
 
1 Annette:

skriven

Även mitt mål denna vecka

Svar: Perfekt! Ibland måste man tömma den så mycket man kan.
Frk M

2 Fröken M:

skriven

Äta ur frysen borde verkligen vi oxå göra !
Det är så fullt i lådorna att man knappt kan stänga dörren, och jag slår vad om att det finns massor med godsaker där inne, bara man rotar runt lite :)

Svar: Bara sätta igång! Kanske bra att starta med en inventering?
Frk M