Det vänder

3 kommentarer
Fortfarande redigt förkyld men idag känns det som lite energi kommit tillbaka. Gjorde mig iordning bethydligt tidigare än andra dagar och har varit ute på en långsam promenad i solen. Skönt!
 
Det är ju en underbar 1 januari 2017 vi har här i Stockholm med blå himmel, solsken och plusgrader. 
 
Resten av dagen blir lugn igen. Imorgon hoppas jag orka iväg till Kungens kurva för att se om jag hittar nya handtag till innerdörrarna. Mina är lite lätt slitna efter många år. Sen vill jag byta ut dem då jag inte längre vill ha mässing utan funderar på något i borstat stål. Handtag är inte lätt...
 
Bildresultat för förkyld citat
 
1 Annette:

skriven

Nja själv väntar jag på att latmasken ska krypa ur mig så jag kan ta en välbehövlig promenad i ett grått och kallt helsingborg

Svar: Så kan det bli efter massa jobb och en nyårsafton. Vi har en fantastisk dag idag med om än mycket kallare. Hoppas dagen redde ut sig :)
Frk M

2 FREEDOMtravel:

skriven

Fantastiskt väder idag! Men jag har varit för seg för att gå ut, haha. Önskar Gott Nytt år!!!

Svar: Det ser ut som att du har en ny chans idag :)
Frk M

3 Susanne:

skriven

Missade det vackra vädret igår pga trötthet.
Skickar en massa Kryakramar och önskar dig god fortsättning på året.

Svar: Så kan det gå! ;)Har man för roligt ena dagen brukar det straffa sig dagen efter numera har jag märkt.
Tack för krya påandet. Det värmer då denna förkylning sitter som berg.
God fortsättning Susanne!
Frk M