Inte så pepp

4 kommentarer
Jag är inte ett dugg pepp på att gå tillbaka till jobbet imorgon. Det är svårt att tro att jag varit mer eller mindre ledig sen den 21/12. Å jag som älskar att jobba vilket är ett problem i sig då det lätt blir för mycket. Kanske beror det på att jag varit sjuk i stort sett hela ledigheten och ännu inte är kärnfrisk och att det tog ett bra tag innan jag fick tyst på jobbet...
 
Bildresultat för tired of work
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Du kommer strax att komma in i det igen men det tar nog en vecka. Ge inte upp. Krya på dig. kram/Mia

Svar: Japp redan på eftermiddagen flöt det på bättre.kram
Frk M

2 Gemsofmylife:

skriven

Usch inte kul då man känner så :( Du måste liksom jag lära dig säga Nej till saker vännen, även om du älskar det du gör !
Var rädd om dig
Kram

Svar: Om jag bara får upp ångan lite så löser det sig. Lite roliga inlägg i tillvaron som afternoon tea gör det också hanterbart :) Kram
Frk M

3 Days by Johanna:

skriven

Hoppas det gick bra och jobba idag

Svar: Det gick superbra. När eftermiddagen kom rullade det liksom bara på.
Frk M

4 Susanne:

skriven

Jag gillar att gå tillbaka till jobbet om inte annat än för att komma in i vanliga rutiner. Äter alldeles för mycket och rör alldeles för lite på under julledigheter.

Svar: Normalt jag också mest för att jag blir rastlös men denna gång dras jag ännu med den eländiga förkylningen och är inte pepp på något :(
Frk M