Kappor hos Zalando

Kommentera
Skulle behöva lite nya vinterkappor då jag hrm... gått upp lite i vikt. Ja, jag har alltid flera på gång samtidigt så nu när det är rea är det ju bra. Dock har jag köpstopp och försöker komma ned i vikt så det blir bara att titta denna gång men stilarn ger i alla fall lite inspiration.

Vad tycker ni om dessa?
Tycker alla är fina och fungerar bra vid olika tillfällen och stilar. Den ljusa kappan fungerar ju också en bra bit in på våren.
 
KOLLAGE från ZALANDO
 
1.  | 2. | 3.
 
Sponsrat inlägg

Det där med vikt är alltid en jobbig sak men jag har lite för många kilon för att det ska vara bra just nu. Sen fungerar ju inte 80% av min garderob heller :o Att jag blev förkyld var ett gissel då jag tänkt använda ledigheten till att starta upp min träning igen. Men men nu får det bli i kombination med att jobb startar. Inom kort lär jag ju kunna ha min kappor och sen får jag köpa mig en ny som belöning tycker jag allt. Kanske just en ljusare då vi går mot vår :)