Köpstopp!

6 kommentarer
Ni glömmer väl inte bort att köpstopp råder i januari :)
Jaja det var inte så många som hoppade på denna gång. Det går dock bra för mig och jag hoppas få tillbaka lite mer energi så jag orkar ge mig på och rensa lite i klädkammaren och garderoberna innan det är dag för jobb.
 
Som ni vet så älskar jag lite sjukligt mycket att rensa!
 
 
1 Kolonilotta:

skriven

Som jag berättat tidigare är jag ingen storshoppare alls. Så att införa köpstop för mig är som vilken annan månad som helst förutom några väldigt få undantag! Men stort lycka till! :)

Svar: Jag önskar jag vore som du då även om jag blivit mycket bättre. Har du koll på vad du shoppar eller är det vad du tror :)
Jag gör då och då en kanske postrik månadsbudget och blir lite lätt chokad varje gång så styr jag upp det lite. Aldrig utan slantar då jag även är fröken spara och inte bara fröken slösa och FrkM.
Frk M

2 Kolonilotta:

skriven

Jag sköter familjens budget! 👍 Det svåraste för mig är dock att hålla nere makens småslösande. Ingen shoppare av kläder och prylar han heller med köper onödigt mycket läsk, snask och redbull! :/

Svar: Haha skönt jag inte är ensam till att syna kostnaderna ner på makro nivå! Jag gillar dock också att unna mig samtidigt vilket visar sig vid varje genomgång och i min klädkammare och garderob. Förhoppningsvis syns det även på mig då många sköna slantar går till olika behandlingar som avkoppling men där väger väl all stress mer än väl upp.
Frk M

3 Annette:

skriven

Inte en pinal är inköpt ändå länge

Svar: Härligt! Fast sockorna har du ju OK på så bli inte kall om fötterna i onödan :)
Frk M

4 Annette:

skriven

Inte en pinal är inköpt ändå länge

5 Annette:

skriven

Inte en pinal är inköpt ändå länge

6 Annette:

skriven

Inte en pinal är inköpt ändå länge