Sovmorgon

Kommentera
Varit så trött hela veckan. Dels för att jag börjat jobba utan att helt vara fri från min förkylning även om jag nu i slutet mot veckan faktiskt anser mig vara frisk. Tränade igår och jo kanske lite väl mycket svettning pga förkylning men det gick. Jag har i kombination med det sovit uruselt, varför är något oklart för mig. 
 
Tog därför ett par tabletter som ej är beroendeframkallade (viktigt för mig annars tar jag dem inte) för att få sova. Vaknade nu 11 timmar senare. Skönt att få sova ordentigt. Hoppas jag får sova bra inatt igen. 
 
Har annars en jämn träningsvärk över hela kroppen från första träningspasset sen i somras om man räknar bort det som jag gjorde före jul när det inte kändes bra och då jag sedan blev kanonsjuk. Det var också första skivstångspasset på säkert 5 år. Roligt! Bokade upp mig på samma pass nästa lördag :)
 
Idag blir det shopping på coop till veckan och sedan se om jag kan hitta nya beslag till innerdörrarna. Det är inte så lätt som man tror... någon som bytt på det senaste och kan tipsa? Dörrarna kommer bli vita.
 
Ha en fin söndag allihopa!
 
Bildresultat för minions quotes sunday