Ur spår lite

2 kommentarer
Jag är lite ur spår. 
 
Jobbet har börjat kaosa. 1 februari kommer ny resurs in. Det tar ju dock några månader innan det lastar av men ändå. 
 
Förösker hinna med lite vänner också. Var ut och åt middag med väninna igår. Så trevligt och så behövligt. Fick dock jobba ett par timmar när jag kom hem så sömnen blev lite lite och det är en trött morgon. 
 
Dagen är intensiv men håller planeringen så kommer det bli bra :)
 
Träningen jag tänk gå på ikväll får dock utebli då jag måste jobba och förbereda att jag ska tömma halva lägenheten för renovering *gulp*. Jag får dock till mina två pass jag har sagt att jag ska få till denna vecka ändå. Allt annat är bonus... *FrkM lär sig tänka på nytt sätt och övar övar övar*
 
Vad har ni för er en dag som denna torsdag tro?
 
 
Bildresultat för stressar
 
1 Susanne:

skriven

Glöm inte lyssna på kroppen.
Idag är det dags för Kickoff på jobbet, ska bli skoj.

Svar: Såg väldigt trevligt ut på bilderna :) Ibland måste man få roa sig också. kram
Frk M

2 Anonym:

skriven

Vi ska ju lyssna på våra kroppar. Min är så himla lat och jag skulle behöva en spark där bak....usch jag skäms. Kram Anette
www.anettan.blogspot.se

Svar: Nä skämmas ska man inte. Men viktigt att hitta balans åt alla håll :)
Frk M