Vårkänsla och möbelflytt

En kommentar
Det är inte mer än 21 januari men när jag nu kom från träningen så känns det som vår! Himlen spricker upp solen skiner och det är plusgrader. Gräset är grönt och allt känns genast lite lättare. Jag antar vi ska hinna med en sådär 3 köldperioder till och ytterligare 5 bakslag innan våren faktiskt är här. 
 
Nu ska här lyftas möbler. Renovering startar i veckan. Hör ni inte av mig på ett tag kan ni troligen hitta mig liggandes under en bokhylla eller så... *vad har jag gett mig in på*
 
 
 
1 Kolonilotta:

skriven

Tryggt att läsa att du inte kommer ha tråkigt i helgen! ;)
Hoppas allt går bra. Var försiktig med ryggen! ❤
Kram

Svar: Jisses ja... fasar för nästa vända som då dessutom är på nya golv och nya dörrar och karmar mm som man måste vara rätt om :o
Frk M