Jag är en liten krympling

3 kommentarer
På vägen till bussen tidigare i veckan för att åka iväg och kika på foam rollers stupar jag i backen. Från ingenstans!
 
Jag går på en gångväg, har fotvänliga loafers och ser hur foten viker sig och jag flyger med full fart framåt och landar med andra knät i grus (det endaste som fanns... 10 cm längre fram med knät och det hade varit gräsmatta). Byxor på som tur är men de sa bara ritsch och så vad de helt trasiga men skyddade väl något kan jag tänka mig.
 
VC rengör och plockar lite sten och klappar om mig som den 3-åring jag är när det gäller sår.
Så med stort sår på knät och med stukad fot linkar jag mig fram en tid framöver.
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Stackare! Hoppas det går över illa kvickt! Har du fått träningsprogram för den stukade foten? Stärka upp musklerna och högläge när du kan. Kram/Mia

Svar: Det tar tid... mycket tid. Från otålig.
Frk M

2 Anette:

skriven

Nämen oj....krya på dig och ta hand om dig. Kram Anette

Svar: Försöker. Men lite otålig.
Frk M

3 Fröken M:

skriven

Men stackare !! KRYA !!

Svar: Det blir bättre men vilken tid det tar!
Frk M