Skånesemester

En kommentar
Förra veckan var jag i Skåne på kurs i Body awareness. Jag kan lova er att jag inte är bra på att meditera :)
Det var en underbar vecka. En paus i mitt kaosartade liv. 
 
Jag åt fantastiskt gott. Sov bra. Och fick umgås med människor som inte vet min historia. Helt perfekt.
 
Lite trist är det att jag inte kan delge er saker på samma sätt som tidigare men jag ska ändå försöka bli bättre på att blogga lite av och till... 
 
Min rensning i lägenheten fortgår i alla fall. En metal resa från svunna dar... 
 
Även om jag ä osynlig och inte heller gör mig hörd på era bloggar så tänker jag på er. 
 
 
 
1 Gemsofmylife:

skriven

KRAM TILL DIG FINASTE !
Samma här försvinner i allt och kommer ta paus .. Ringer dig i morgon har precis vaknat och ska bara byta om och hoppa i säng nu såååå tråkig person just nu !!
KRAM

Svar: Vi ses snart igen :)
Frk M