Hektiskt vecka

En kommentar
Den började med jobbresa till Göteborg. Den som är van vid det från Stockholm vet att man oftast tar fakiren ned. Så lämnade hemma vid fem på måndag morgon och sen hemma tisdag vid 20... då är man lagom mör och efter i ordinarie arbete. Sen jobb jobb jobb....
 
Onsdag så var jag ut med en tjejkompis på underbara Belgobaren på Bryggargatan. Älskar det stället och kan verkligen rekommendera lite öl och musslor om man tycker om det. 
 
Torsdag blev det att vara kvar på jobb under ett arbete då mina medarbetare missat den egna resurssäkran... FrkM räddar situationen som vanligt. 
 
Fredag... somnade redan kl 20... sov till morgonen efter med ett kort avbrott på natten.
 
Lördag så skummade jag facebook och hittade en ledsen kompis där. Vi tog en PW och pratade. Sen lite shopping och lunch. Avslutade med sol i parken och en fika. På kvällen gick jag ut på en lokal krog och åt lite middag. 
 
Söndag har startat bra med PW med samma kompis och sedan lite jobb. Handlat och nu lagas det lite lunch/middag. Måste jobba lite till ikväll sedan men tänkte slappa på balkongen först. 
 
Jag har fått in många bra saker i veckan trots att jobbtimmarna varit många. Hoppas er vecka varit lite lugnare än min. Kram
 
 
 
 
 
1 Annette:

skriven

Ja du har verkligen hunnit med en hel del fast du jobbat. Bra att du tar hand om dig också och inte bara jobbar

Svar: Ja, benen går som trumpinnar kan man säga. Men snart semester och startar med Skaune .)
Frk M