Att ladda om

2 kommentarer
Sista tiden har jag försökt jobba betydligt mindre och det har jag faktiskt också gjort. Men jisses så trött jag är. Mina dagar ser ut som så att jag inte har många minuter mella olika möten. Ni vet man bokar 9-10, 10-11 etc och sen ska man dessutom hinna förflytta sig... Även om de är korta möten så kan det bli en 8-10 st per dag med olika ämnen, högt och lågt, och man är som en trasa sedan. 
 
Jag har som mål att hinna träna två gånger i veckan och att träffa vänner en gång i veckan. Familj blir det väldigt olika efter behov då situationen är väldigt rörig som ni vet. 
 
Det är tufft att komma på banan igen i normala rutiner vad det nu är. Ska försöka få till lite ledighet för att komma ifrån och bara vara. Jag älskar då att åka iväg själv. Hemma är det svårt? Behöver ni sådana små brejk? Vad gör ni då? Något bästa brejk?
 
 
Bildresultat för recharge quotes
 
1 Days by Johanna:

skriven

Ja det var en skön lördag! :)


Svar: Mycket! Även söndagen har varit toppen :)
Frk M

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Håller tummarna för att du får chans att hinna med alltd det du vill göra! :)

Svar: Har haft en ypperlig helg men skulle behöva lugn och ro en längre tid vilket inte är lätt att få till.
Frk M