Då alla planer spricker

3 kommentarer
Just nu är jag inne i en period då inte en endaste plan håller. Det händer så mycket oföroutsett och allt måste ändras hela tiden. Jag är inte oäven till det men jag måste ändå hinna med lite av det planerade så inte allt spricker. 
 
Jag måste också se till att få in några dagar ledigt. Går lite på ångorna och reserverna. Två tillfällen har jag spärrat av och sedan är det någon på jobb som inte respekterar det. Jo jag kan säga ifrån men det jag går miste om på jobb är inte heller bra att gå miste om och det är väl något de har på känn. Fulspel? Ja det är det. 
 
Idag blir det i alla fall afternoon tea med en gammal kollega. Ska bli fin fint!
 
 
 
 
 
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Usch då, hoppas allt vänder snart!

Svar: Det gör det! Tack för din kommentar :)
Frk M

2 Annette:

skriven

Man måste säga nej och andra måste förstå detta vackra ord.... men ja, det finns alltid nån som inte förstå...
Ta hand om dig och hoppas testande var mysig

Svar: Hade en jättefin afternoon tea med en av de bästa <3 Jag säger nog nej och hårdprioriterar och det har blivit bättre men usch fortfarande.
Frk M

3 freja:

skriven

lät trevligt med afternoon tea :)
hoppas det blir bättre snart!

Svar: Det var som alltid supermysigt!
Frk M