När man kastat ut halva hemmet

3 kommentarer
I samband med renoveringen så gjorde jag mig av med sådant som jag tänkt byta ut. Problemet är bara när man ska hitta nytt... 
 
I hallen har jag tagit bort hatthyllan funderar på att ha en tamburmajor eller klädstege istället. Vad tror ni?
Ytan är vit med ekparkett så tänkte svart så det bryter av lite. 
 
 
 
Klädstege Åhlens
 
 
Klädstege från Mio
 
Produktbild - Living, Dekorationsstege
 
 
Tamburmajor från Jysk
 
 
1 Days by Johanna:

skriven

Gillar såna stegar de är så snygga!

Svar: Håller med men att bestämma sig är svårt :)
Frk M

2 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Snyggt alltihop

Svar: Ja blir lite roligt mot vit vägg hoppas jag.
Frk M

3 Annette:

skriven

Har du plats för bägge så ta det. Annars hade jag nog bara kört med tamburmajoren

Svar: Tror det får bli den ena då jag måste ha skor också :)
Frk M