När man vaknar före tuppen

3 kommentarer
Igår kom jag iväg från jobbet i tid och tog en aw. Hemma var jag redan före kl 19 så det var helt perfekt en fredag. Lite TV och sen låg jag och snarkade gott till lets dance. Vaknade och stöp i säng... 
 
Innebär dock att jag vaknade vid halv sex denna vackra soliga morgon. Intar således mitt kaffe i lugn och ro innan jag tar träningsväskan och beger mig till ett skivstångspass. 
 
Funderar lite på när jag kommer somna ikväll...
 
Bildresultat för early bird
 
1 Days by Johanna:

skriven

Lät som en bra fredag! =) Hoppas träningspasset gick bra

Svar: Det gick kanon! Helt slut efteråt så jag hoppas något blev rätt :)Idag får det bli en promenad i solen!
Frk M

2 Bokstund:

skriven

Haha, så tidigt vaknar jag aldrig! Vaknar väl tidigast 8 av mig själv men går gärna upp vid 9 när jag kan :)

Svar: Inte jag heller. Och idag blev det 7... jag chockar mig själv.
Frk M

3 Bokstund:

skriven

Hehe, fast så länge man mår bra av det är det ju iallafall något positivt! :)

Svar: Idag var däremot det inte alls lika piggt... förstår inte det här. :o
Frk M