Gamla foton

2 kommentarer
Städade ur skåpet med gamla foton eller kanske mer ordnade upp oordningen.
 
Vad har ni gjort av alla gamla foton?
 
Det är egna tagna från skolåren tidigar resor mm. Man har ju typ mängder med dem som man inte riktigt vet vad man ska göra med utan de ligger där i sina högar. Ändå är det så svårt att göra sig av med dem. 
 
 
Bildresultat för frågetecken gubbe
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag har dem i total oordning i unikaboxar.

Svar: Hm det var ju det jag ville undvika ;)
Frk M

2 Hanna Karlsson:

skriven

De får ligga kvar i sina högar. Skulle aldrig kunna göra mig av med bilder. (om de inte är extremt suddiga förstås). Jag är så nostalgisk och har jättesvårt över huvudet taget att göra mig av med saker.

Svar: Nä antingen ska man inte ens komma ihåg människorna eller byggnaderna eller så ska det vara suddiga. Ett antal dubbletter har jag också...
Frk M