När man försöker göra sitt bästa

2 kommentarer
Istället för att bara kasta fungerande kläder och saker skänker jag dem till en biståndsloppmarknad. Tog tag i kassarna som jag haft stående ett tag och begav mig. Tänkte inte så långt som att det är röd dag... men å andra sidan är detta kopplat till en kyrka så de borde ju ha varit öppet tänker jag. Nåväl det var det inte.
 
Kom då på att jag går till återvinningsstationen där man kunnat lämna kläder skor och vissa saker i en "behållare". Traskade glad i hågen andra hållet mot hur jag gått och kom fram men.... inte fanns den kvar inte. Slängde böcker där de skulle vara för att sedan släpa med mig resten till coop och till sist så kastade jag det i egen soptunna... 
 
Jaja, bara för att man försöker göra sitt bästa så lyckas man uppenbarligen inte alltid!
 
Bildresultat för do your best
 
1 Susanne:

skriven

Trist att det var stäng. Jag skänker mina kläder till Myrorna, ligger tvärs över gatan där jag arbetar.

Svar: Ja det är bra när man har det nära.
Frk M

2 FREEDOMtravel:

skriven

Trist, men du försökte i alla fall! Vi har kunnat lämna kläder till Myrorna varje gång vi haft lite mer. Känns ju bättre att slippa slänga, men ibland måste man vara lite praktisk ...

Svar: Ja men till slut hade jag burit påsarna många kilometrar så jag gav upp :(
Frk M