Ny handväska

En kommentar
Jag letar efter en fin handväska som varken är för liten eller för stor. Helt enkelt en som är lagom :) Den ska fungera i vardagen och gärna då jag går ut på middag. Och med våra dunjackor och kappor likväl när man är inomhus utan jacka.
 
Ja en del krav har jag. Det är en svart som ska inhandlas denna morgon. Jag gillar crossbody väskor så jag får händerna fria. 
 
Vad är ert favoritmärke? Har ni någon favoritväska?
 
Jag kikar en del på Marc by Marc Jacobs väskor men men vi får se. De kostar ju en slant samtidigt som man har dem i åratal... Även Kate Spade har fladdrt förbi även om jag normalt inte köper det märket.
 
Här är ett exempel på vad jag kikar på.
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Mycket snygg. Jag gillar By Marlene Birger och Michael Kors.

Svar: Ja, ska suga lite på karamellen så blir det förhoppningsvis snart ett köp :)
Frk M