Mer fix hos mamma

Kommentera
Även denna helg tillbringades med att fixa åt mamma. I fredags shoppades det gardinstänger och veckband. Lördag sydde jag och var där och hängde upp både gardinstänger och gardiner. I veckan hade jag beställt film till badrumsfönstret så det blir som frostat glas. Det satte jag också upp.Ännu en vända till IKEA i lördags för att köpa lite mer assietter och blommor med krukor, krokar mm. 
 
Det blir många ärenden nu när hon släppt gråten och istället funderar på inredning. Nästa sak är prydnadskuddar och det blir inte ett lätt uppdrag men bara att ge sig dän på att det ska gå. Så om någon vet om vart man hittar bra kuddforal i linne i många färger då det är specifika toner som gäller så tipsa mig gärna.
 
Förutom mamma så har jag varit hos pappa och betalat räkningarna åt honom. Nu är det tvättstugan innan jobbet kallar imorgon. Borde jobba idag med men är helt slut och måste bara få vara en stund.
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg. 
Bildresultat för stress