Mission enomdan och minska garderoben - augusti

Kommentera
Fortfarande är garderoberna sprängfulla hur mycket jag än rensar och det är en lång väg kvar innan de ens är någotsånära ok. Jag har helt enkelt alldeles för mycket kläder, skor, väskor, accessoarer etc. 
 
Det är även lite svårt att skiljas från fungerande saker som hamnat i skåpen i väntan på att bli använda så de listas också när de åter ut.
 
Denna månad fortsätter jag att använda metoden "Enomdan" i del av hallen. Klädkammaren attackerades inte tillräckligt förra månaden och så här gick det:
 
 
Inköp:
  • 2 T-shirts
  • 2 Koftor 
  • Stövletter
 
 
Utrensat/Kastat:
  • 3 Plastburkar
  • 2 Kuddfodral
  • 2 Hårklämmor
  • T-shirt
  • 4 Koftor
  • Klänning
  • Regnkappa (trench)
  • 2 Sjalar
  • 4 toppar
  • Fingervantar
  • 3 Ullknästrumpor
  • 2 Galger
  • 5 DVD filmer
  • 7 CD skivor
 
 
Nådde jag målet i augusti? 
Det gjorde jag... en del blev inhandlat men avrknat det så kom jag ändå upp i "enomdan". Skönt att det går framåt. Garderoben är svår som ni ser då jag har svårt att hålla mig till den och börjar rensa ut annat :)
 
Men hur mycket ska nu FrkM rensa egentligen? Ja ni... ni anar inte hur mycket man kan ha bakom dörrarna i en lägenhet. Att ha älskat att shoppa har sina sviter och att göra sig av med fina saker är inte lätt.