Pappatid eller kanske mer it-support

2 kommentarer
Idag är det dags för pappatid. Fast kanske mer it-support då det blivit svårt att logga in på mailen och än värre öppna filer och skriva ut. För några veckor sedan försvann nollorna i hans telefon när han skulle skriva sms.... tur är i alla fall att det är ganska lättlösta problem.
 
I fredags däremot hade jag lite mer pappatid tillsammans med min syster. Då jag fyllt år på veckan så åt vi lite skaldjur och drack champagne tillsammans på kvällen. Sånt är man värd varje år efter 40 tycker jag. 
 
Champagnen vi drack är ingen dyrgrip alls. 169 kr på bolaget men jag tycker att den med sin friska smak passar utmärkt till skaldjur då jag vill att skaldjuren ska smaka i sig. 
 
 
 
1 Sara:

skriven

Verkligen :D

Ha en fin söndag!

Svar: Tack, hoppas din också var bra.
Frk M

2 Days by Johanna:

skriven

Hoppas ni fick rätt på problemen! :)

Ja jag befinner mig nog fortfarande i den akuta sorgen. Det känns fortfarande overkligt att hon är död. det känns som jag snart skall vakna ur en dålig dröm. Men varje dag som går blir det lättare, ja sorgen då, inte saknaden.

Förstår det är tufft och vara mamma åt sin mamma, det är nästan värre :( På så sätt är jag glad det gick fort från mor blev dålig till hon gick bort. 3veckor. Eller ja hon hade ju cancer ett helt år innan hon blev dålig men då var den under kontroll.

Svar: Problemen lösta (och var egentligen obefintliga...)
Alla sorger har sin skepnad. Det är inte bättre eller sämre... jo möjligen den som jag mer ser som en längtan. Oavsett så måste man igenom dem och bearbeta och hantera.
Frk M