Vart tog helgen vägen?

Kommentera
Denna helg har bara försvunnit iväg. Jag rusade hem från jobbet för att byta topp och kasta av datorn. På med lite "glitter" och sen mot Gondolen och "Köket". Första gången jag har ätit på deras del de kalla "Köket" men glatt överraskad måste jag säga förutom lite köksmissar som jag de bad hundra gånger om ursäkt för... men råkade kompensera med vårt eget vin. Verkar ha varit en rörig kväll för dem men jag väljer ändå att rekommendera stället!
 
Nåväl kvällen fortsatte i baren på samma ställe och sen blev det en väldigt lugn lördag ;) Veckohandling och lite strosande var jag tillräckligt nöjd med. 
 
Idag blev det träning och sen hem via apoteket. Lååååååångt skumbad och lite hemmaspa. Nu bakat lite glutenfritt bröd och ska nu sätta mig och boka en resa. 
 
Ja, vart tog helgen vägen....
 
 
Bildresultat för trött smiley