Arla Laktosfri mjölk- och havredryck choklad

En kommentar
 
I samarbete med Buzzador har jag fått testa på Arlas Laktosfria mjölk- och havredryck med chokladsmak. 
 
Den föll mig inte helt i smaken måste jag säga. Första glaset kändes den som väldigt blaskig, fyllig chokladsmak saknades och känslan av vattnighet kom. Det som är bra med produkten är att det finns näring i den och att det inte är så hög fetthalt.
 
Ju mer man drack av den så vande man sig vid smaken antar jag men jag skulle nog inte vilja köpa produkten igen tyvärr. 
 
 
 

 
1 Susanne:

skriven

Jag gillar inte Havredryck så det där är nog inget för mig.

Svar: Den med choklad var ändå bra. Fast det finns en hel del bra produkter nu på havre. Allt oftare får alla samma utan att reagera, speciellt i matlagning och bak men även grädde etc.
Frk M