En helt vanlig söndag

En kommentar
På söndagar försöker jag alltdi sova ut och så brukar det bli en tvkaffe till nyhetsmorgon. Sen inser jag alltid att jag slöat till för mycket och får stressa iväg till mamma. Det har blivit så att jag besöker henne varje söndag. Sen är det tvättstugan men den hade jag glömt att boka till denna vecka. Mycket intressant kommer det bli...
 
Ha du någon helgrutin?
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Hade alltid helgrutin tidigare. Mest att göra trista saker som tex tvätta på förmiddagen och göra roliga saker på eftermiddagen. Jag ville alltid att söndagen skulle vara en dag att minnas som något roligt. Nu har jag inga helgrutiner då jag jobbar ibland även på helgen. Kram/Mia

Svar: Ibland är det bra med rutiner och ibland inte. Hur som så brukar man alltid komma i mål med saker och ting.
Frk M