En vecka på Rhodos

En kommentar
Jag har varit en vecka på Rhodos. Tyvärr kunde jag då inte skriva om det direkt men nu så... 
 
Det blev en stillsam semester med mycket poolhäng och grekisk mat. Jag ramlade ju rätt illa samma vecka vi skulle åka och skadade ett knä och en fot. I värmen så svullnade foten något kopiöst och knät, ja det vätskar fortfarande. 
 
Här kommer så en bildkavalkad från Rhodos stad och matbilder. Jag kan verkligen rekommendera två restauranger i Ialysos utanför Rhodos stad. Det är: Platon och Knight of Olde. Supertrevliga miljöer och personal tillsammans med mat i toppklass för ett semesterresmål.
 
 
Vi hade inget topphotell men rent och med bra personal. Utsikten från hotellrummet över trädgård och pool samt frukosten var riktigt bra måste jag säga :)
 
 
 
 Ett besök till Rhodos stad blev det. Fråga mig helst inget om bilderna :) men det var en mysig liten ort. 
 
 
 
(Sällskapet på bilden vet jag inte vilka det är utan ni får dem på köpet. Valvet var aldrig tomt.)
 
 
 
 
 
 
 
 
Två mycket bra restauranger är då Platon och Knights of Olde i Ialysos utanför Rhodos stad.
 
Platon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Knights of Olde
 
 

 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vad roligt och gott det ser ut! Trevlig helg! Kram/Mia

Svar: Det var bra! Men jag vill tillbaka då jag inte kunde röra mig så mycket.
Frk M