Chock

Kommentera
Har man inte varit utsatt för en stor chock är det svårt att förstå vad en sådan innebar. Jag trodde jag visste men så fel jag hade. När jag åtminstone började hitta vardagen lite grann efter mammas död och pappas kollaps så kom det sorgliga beskedet om min väninna. Det var helt oväntat. Kroppen reagerade starkt och var inte redo för nytt sorgebesked. 
 
Jag har funderat så mycket sista tiden då jag ändå inte sover ordentligt. Det jag kommit fram till är att jag inte vill leva som jag gör utan jag måste få mindre stress och mer återhämtning i mitt liv. Tid för att umgås mer och finnas tillhands för nära och kära. 
 
Som ett första steg har jag tackat ja till en intervju jag blivit erbjuden till ett uppdrag jag faktiskt kan tänka mig. Vi får se vad det ger men det är ändå ett första steg.