Knut bar en favorit

2 kommentarer
Jag vet det inte var så längesedan jag skrev om denna restaurang, men det tåls att sägas igen!
 
Igår var jag på en av mina favoritrestauranger - Knut bar. Den har allt. God mat, mysig miljö och supertrevlig personal. Rekommenderar er verkligen ett besök om ni inte redan varit där!
 
Jag har fastnad på deras tunnbrödspizzor, igår blev det Torne älv med lax, forellrom mm. 
 
Restaurangen får i sin helhet 5FrkM av 5 möjliga.
Glöm inte prova en drink - de är också suveräna :)
 
 
 
1 Agneta:

skriven

Låter gott!
I Spanien testade jag en pizza med spenatkräm, lax och dill - mycket godare än jag föreställde mig och den fräschaste pizzan någonsin!
Dessutom med kapris på. Så himla gott i kombination med lax!

Svar: Det ska jag komma ihåg och testa vid något tillfälle. Tack för tipset!
Frk M

2 Agneta:

skriven

Svarar här på din kommentar hos mig om hus i Spanien (skrev två svar men ingen vill synas, fattar inte varför)
Vi ska inte ha vårt uthyrt hela tiden, och risk för inbrott (eller ännu värre - att någon ska flytta in!) är något vi får leva med, tyvärr.

Vi undviker att ha värdesaker i huset, och hoppas på det bästa, helt enkelt. Dock har vi galler på baksidan och jalusier (eller vad det heter, som butiker har) på framsidan. Jag hoppas verkligen att det är tillräckligt.

Svar: Tack snälla för svar. Jag funderar mycket på det här och då man inte kan ha tillsyn hela tiden så är det knepigt. Jag kanske inte ska vara så rädd av mig :)
Frk M