Dag 39 med itrim

2 kommentarer
Lördagen och dag 39 är snart över.
 
Det går bra med min itrimträning... igår glömde jag skorna och idag var jag ned till itrim långt före de öppnade. Bara att gå hem denna gång med innan det var dags för träning. Om inte annat så ger de mig en massa extra steg!
 
Fick till ett riktigt bra pass och jag känner jag är tillbaka efter en period med mycket astma. Idag låg jag åter på gult och rött under träningen mätt med itrims pulsklocka. Härligt!
 
Jillian fick träna utan mig då jag har känningar i en axel och hellre då fokuserar på itrims träning. Får se om jag tar upp det igen. Lite surt då den är effektiv som tusan.
 
Var idag på en hot stone massage. Lördagslyx om något! Det var belöningen för 6kg viktminskning. Jag har ju bestämt att belöna mig var 3:e kilo jag minskar. Så skönt! Blev så slö efteråt så la mig på soffan och såg en värdelös film på TV :)
 
En promenad på 5 km hjälpte mig att få ihop resterande steg och nu myser jag med lite te i soffan.
 
Ha en fin lördagkväll!
 
Antal steg: 11501
 
 
1 Lena:

skriven

Åh, det låter som en bra dag. Massage, vilket lyx! Klart man ska unna sig :)

Svar: Ja, det ska bli en återkommande vana :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Åhhh så härligt med massage!! Du är duktig du som lyssnar på din kropp, önskar jag kunde vara så lyhörd. Ja nu för tiden är det bara bra om man glömmer nåt och får gå tillbaka, eller dylikt, då blir det mer steg, hihi
M

Svar: Ja, jag vill inte att det ska ta stopp nu igen då jag äntligen kan träna efter en period med astma.
Ja, man får helt enkelt se det positivt :)
Frk M