Hej då 2013!

En kommentar
Många summerar nu 2013 på bloggar, brev etc. 2013 har inte varit ett snällt år mot mig alls så det vill jag inte göra men jag har en sak jag är väldigt stolt över och det är mitt beslut att ta tag i vikten och att jag faktiskt lyckades. Nu börjar det hårda jobbet att hålla i.
 
Men vet ni jag var inte själv. Jag tog som ni vet hjälp av itrim men det finns några ännu viktigare. Utan rangordning:
och alla ni andra som peppat och hejat!
 
Ovanstående länkar går till bloggerskor som har gjort samma resa som jag under sommaren och hösten och vi har "hängt ihop" från början. Många är det som kommit till på vägen och er är jag lika glad för!
 
Stort tack till er alla!
 
1 Lena:

skriven

Åh, man blir ju alldeles rörd <3
Kan bara säga DITO Frk M!!!
Gott nytt År på dig. Snart tillbaka på bloggen igen =D

Svar: Du är välkommen :)
Rörd behöver du för allt i världen inte bli men utan support tror jag inte viktminskningen hade gått lika lätt. Nu när jag ska hitta balans finns ni också tillhands så jag ser positivt på att kunna behålla min vikt.
Frk M