Dag 8 med itrim

Kommentera
Dag 8 är då nästan klar. Märkligt fort det går.

Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: skogsbär shake
Kvällsmål: choklad shake
 
Energin kvarstår så idag har det blivit ett pass på itrim och sen en massa rensning. Alla pappershögar är nu borta. Tidningarna som sparas är i nummerordning och årsordning samt bokhyllan rensad. 5 maskiner tvätt har också hunnits med samt en långpromenad. 
 
Lite kul är det att jag hittat några andra som bloggar och som ligger ungefär i samma fas som jag själv. Bra så man kan peppa varandra!
 
Lite sugen att kliva upp på vågen är jag allt. Men ska försöka hålla mig till helgen då det är halvtid på VLCD perioden. Provade ett par byxor som glipade och jag inte fick igen för en vecka sen. Dessa fick jag igen. Anar att de efter helgen också kan sitta ritkigt bra :) Måste sedan hitta nästa plagg att längta till.

Antal steg: 9676