Dag 130 med itrim

2 kommentarer
Dag 130 med itrim kanske inte har varit en sådär jättebra dag.
 
Två måltidsersättning och två knäckemackor med stekt ägg är vad maten bestått av. Inte superbra nej.
Träning har inte heller blivit av. Hela veckan har varit urusel. Imorgon ska jag försöka på nytt att få till det.
 
Shoppade ett par stickade tröjor idag och en långärmad t-shirt. Usch jag vill inte ha vinter :(
 
1 Lena:

skriven

Man får vara nöjd med det lilla. Två äggmackor är bra mycket bättre än många andra alternativ ;0)

Svar: Tack Lena. De var inte så illa men att inte ätit mat tycker jag inte om. Jag får helt enkelt inte till det. Måste få till det. Funderar på om man kan använda ett motivationssamtal till tips och trix stund istället.
Frk M

2 Lena:

skriven

Det är väl en jättebra ide.
Min Itrimkompis har alltid frysta wokgrönsaker hemma.
Bara att steka på ett par minuter tillsammans med lite kycklingfilé eller bara servera med en burk tonfisk, makrill eller dylikt.
Kanske inte världens bästa kombination men snabbt och bra :)

Svar: Smarta lösningar om man är hemma!
Frk M