Dag 100 med itrim

3 kommentarer
Dag 100 med itrim - tänk dag 100!
 
Inte hade jag i min vildaste fantasi trott att det skulle gå så lätt som det gör. Jag vet att jag har en lång bit på min resa kvar men jag måste ändå få säga att ha gått ned 15 kg på 100 dagar utan att känna att man offrar något eller det är tufft på något sätt hade jag aldrig trott.
 
Med lätt menar jag inte att jag gör det prickfritt för det gör jag inte. Jag får inte till detta med måltider alla dagar men då väljer jag i alla fall itrimprodukter framför att spåra ur. Har inte heller några måste begär och kan hålla kontroll vid middagar, fester på så sätt att jag bestämmer mig innan hur/vad jag ska tillåta mig att äta och dricka.
 
Idag började jag min dag med att ta med två medarbetare på studiebesök hos en leverantör. Väldigt lyckat och jag hoppas de uppskattade det då det var en kompetenshöjning för dem men också roligt. Kombinationen är viktig :)
 
Två kortare promenader under dagen gjorde att jag fick till vardagsmotionen mer än väl. Även den går bra för mig då jag lyckats hålla liv i lunchpromenaderna. Gillar avbrottet mer och mer under dagen.

Nu på kvällen var det också dags för gruppträff på itrim. Den var lite sådär men ändå ganska bra. Hade kunnat ge mer om vi var ombytta och testade övningar då det handlade om motion. Vikten då? Ja, den gick bra :)
 
-15,1 kg totalt och -1,1 kg sen senaste vägningen för 14 dagar sedan men då är viktnedgången på fett -1,9 kg. På detta har jag som ni vet haft några slarviga middagar den senaste tiden. Är alltså supernöjd!
 
 
Antal steg: 11304 (idag kom jag ihåg stegräknaren!)
 
1 Lena:

skriven

Grattis på din 100 dag. 15kg mindre på kroppen, inte dåligt jobbat!!!
Jag "fuskar" lite också och är inte stenhård längre. Det gäller ju att hitta sin grej, som funkar även efter livet utan Itrim :)

Svar: Tack! Jag är supernöjd :) Speciellt som att jag inte tappar muskler som jag alltid tjatar om!
Frk M

2 MariaG:

skriven

Grattis till jättebra resultat!! -1,1 sen senaste vägningen är ju jättebra att det dessutom är -1,9 kg fett är ju TOPPEN!!
M

Svar: Ja, jag är inte den som går ned fortast men jag tappar ju å andra sidan inga muskler :)
Frk M

3 Anniina:

skriven

Grattis till ett fantastiskt resultat! :)

Svar: Ja, jag är nöjd :)
Frk M