1 Susanne:

skriven

Underbar bild.

Svar: Ja, jag tycker den är så rogivande. Tänk att sitta där och titta ut :)
Frk M

2 Lena:

skriven

Que? Jag fattar inte...för mig är denna bild "neagtiv". Hoppas att jag misstolkar den <3

Svar: Tänk vad olika en bild kan betyda. För mig betyder den lugn och ro, stillhet. Alltså något bra och skönt :)
Frk M

3 Linda:

skriven

Berätta! vad drömmer du om?

Svar: Just nu är det lugn och ro :) Att kunna mentalt återhämta mig så jag känner mig riktigt utvilad. Jag tror du förstår vad jag menar då jag läst din blogg. Samtidigt är jag rastlös så en lång ledighet eller ett lugn utan plan är inte heller något som passar utan det stressar lik väl.
Jobbet är inte enda faktorn för då vore det ju lätt åtgärdat :) Kanske är det helt enkelt balans på ledd och bredd som jag behöver :)
Frk M