Tibetanskt faceligt igen

2 kommentarer
Idag har jag varit på tibetanskt facelift igen. Dagens måbra alltså.
 
Det var del 3 av 4 så en behandling kvar. Jag blir väl inte särskilt lyft på något sett utan för mig är behållningen avkopplingen det ger. Totalt avslappnad var jag och fick också en stunds vila efteråt då jag var sista kunden för idag. Väldigt glad och nöjd.
 
1 kolonilotta:

skriven

Låter underbart! :)
Det är du värd.
Kram!

Svar: Det är mitt sätt att hålla ihop.... få lite behandlingar, avkoppling och en stund för mig själv.
Frk M

2 Sanna:

skriven

Låter underbart :)
Känns det ingen skillnad ?? att huden känns fastare eller vad ska den göra ??
Önskar dig en underbar onsdag
Kram

Svar: Blodcirkulationen ökar och man slappnar av. Det är väl egentligen tror jag avslappningen som gör att man ser yngre ut eller ska se yngre ut tror jag... tänker mig som man ser ut efter en semester ;)
Sen jobbar man mycket med bindväv etc. Kan inte så mycket om processerna utan är glad för avkoppling en stund :)
Frk M