Underbara helg

En kommentar
Denna helg har varit så välbehövlig på många sätt. Jag har kunnat sova, träna, umgås med vänner, strosa på stan... ja bara varit. Så viktigt för mig då jag inte hunnit eller kunnat bara vara på länge. Att jag blivit lite bränd av solen får jag ta för vädret är så underbart.
 
Jag är igång med mina PW jag alltid tar så här års. Också dem helt underbara. Man tänker så bra eller bara kop
 
Imorgon börjar arbetet på riktigt igen. Ännu en djävulskvecka när man ser i kalendern. Nä det är inte hållbart.... jo jag försöker ändra men inget är klart ännu. Jag håller mina tummar att allt ska gå i lås för jag vill ha en bättre tillvaro... varför ska just jag ha så svårt med balansen.
 
 
 
1 gemsofmylife:

skriven

Vad härligt att komma ut på pw jag kom ut på altanen idag ialla fall ;) Ont som bara den men mår ok efter omständigheterna försöker ringa dig under dagen om du har tid KRAM

Svar: såg inte detta igår. ring du bara när som :)
Frk M