Men vad är det för liv man har?

En kommentar
Upp tidigt och iväg på jobb. Hem sent via affären kastar mig på att laga morgondagens lunch och diskar undan. Brer mig ett par frökex med ost och gör en latte till kvällen. Nu duns ned i soffan, kl 21.00... Tur Dallas börjar så någon guldkant finns!
 
1 Gitsan:

skriven

Såg första avsnittet av denna etapp av Dallas och lär inte se fler...
Jag, som nu hoppar in som vikarie inom barnomsorgen ser inte jobbet som en tid innan jag får gå hem. Istället ger det mig enorm glädje även om det tidvis kan vara lite slitsamt. Men jag har ju å andra sidan möjlighet att tacka nej till uppdrag om jag vill :) /Gittan52 på MD

Svar: Kan väl säga jag inte sitter klistrad framför dem men jo nostalgi är det allt :)
Vad skönt att du kan välja lite hur du jobbar. Jag är glad jag har ett jobb och ett jobb jag till största delen trivs med. Det är nog själva ekorrhjulet jag tycker är jobbigt och nu när hösten satt fart så snurrar det så fort så fort att det är svårt att stoppa eller minska farten på.
Frk M