1 Ulla:

skriven

hej nej det är jättefint tycker jag. En riktigt sommaroutfit. Den passar överallt tycker jag, på kalas, på ett café etc. snyggt o fräscht. hälsn ulla
följ mig gärna på www.bokstart.blogspot.se Jag har lagt till dig på min läslista

Svar: tack ulla! lika rar som alltid. länkar till dig. lycka till med skrivandet!
Frk M

2 Ting:

skriven

Jag skulle ha skippat koftan och tagit en enklare.
Men det är sött, det är det!

Svar: ja lite väl sött tror jag. enklare kofta fanns inte i la garderoba om det inte skulle bli lite väl höstigt.
måste öva på att bli lite mer söt och blingig och mindre strikt...
Frk M

3 smultris:

skriven

absolut inte för mycket... koftan är ju liksom pricken över iet i denna outfit.

bonnsomrigt och underbart...

Svar: tack smultris! jag är inte så hemma på "det söta" så jag måste öva mig lite :) älskar kläder och shoppar gärna och syr själv men ändå lite för strikt i av jag använder :(
Frk M