Inte utan mitt kaffe

2 kommentarer
Kaffe måste vara den mest vanliga drogen. Jag har svårt att börja dagen utan en kaffe, eller som i mitt fall en stor latte. Jag blir tung i huvudet, grinig och ja ni förstår, helt enkelt inte så rolig att vara med.
 
Jag finner det lite ironiskt då jag börjat dricka kaffe sent, väääldigt sent. Innan klarade jag inte av något med kaffesmak oavsett det var dryck, glass, efterätt etc.
 
Hur börjar ni eran dag?
 
 
Bild lånad från Fotoakuten
 
1 livet:

skriven

jag älskar mitt kaffe, blir flera koppar om dagen

tur jag har stålmage :)

Svar: ja, tur det :)
bäst av allt är morgonkaffet tycker jag!
Frk M .

2 MtM:

skriven

Kaffe såklart, tar en kopp med mig i bilen när jag åker ! Bryggt i perkulator så det är hett som &%¤& men sen dricker jag det halvljummet. Har funderat på en kapsellbryggare men jag vet inte !!!

Svar: Är också inne på kapselbryggare men vill i så fall ha en riktigt riktigt bra. Inte heller får den vara krånglig så den blir ett eländigt stök :)
Frk M