Dag 17 med itrim

3 kommentarer
Tänk att dag 17 nu också passerat. 4 dagar kvar på vlcd perioden innan lcd perioden startar och nya smaker och produkter kan utforskas.
 
Frukost: choklad shake
Lunch: kaffe shake
Middag: choklad shake
Kvällsmål: tomatsoppa m massa vitlök
 
Är fruktansvärt matt idag. Har också gått runt och haft högfärdshosta... får inte bli sjuk kan inte bli sjuk vill inte bli sjuk.
 
En sedvanlig lunchpromenad blev av men fy tusan vad höstlikt och rått och kallt det varit idag. Njöt inte av ett endaste steg. Hoppas ju på att vi får en solig och varm höst.
 
Gav mig iväg tidigt från jobb för massage och akupunktur. Väldigt skönt måste jag säga. Ryggen är inte helt bra även om jag är glad att den är så pass bra att jag nu kan träna. Springa har jag ännu inte vågat mig på.
 
Å så det här med vågen... funderar på om jag ska väga mig eller inte. Jag känner jag går ned. Det flyter på så varför ska jag egentligen upp på vågen? Ska jag avvakta till första gruppträffen tro...
 
Antal steg: 10522
 
1 Emma Granath:

skriven

Det är verkligen både och det där med att väga sig eller inte... Jag väger mig varje dag just nu och oftast är det sjukt peppande då jag ser från dag till dag att det minskar. Men de dagar det står stilla kan jag inte låta bli att bli stressad! Hade jag varit du och väntat så pass länge skulle jag nog vänta till första gruppträffen!

Svar: Ja jag tror det blir så men man vet ju aldrig :)
Jag är mest nyfiken på hur jag fördelar om fett/muskler etc. Vet att det är sällan man kan bygga under vlcd och lcd men % förändras ju i alla fall i och med att fettet minskar.
Frk M

2 Ting:

skriven

Vad duktig du är!
Hejaheja!

Svar: Tack Ting! Det går förvånansvärt bra även om man inte blir så jättesocial.
Frk M

3 Mia:

skriven

Många som tycker att man ska strunta i vågen och gå på hur man känner sig. Spegeln ljuger tex inte. Men jag har fått panik jag känner mig ofta bra även om jag gått upp i vikt, och då känner jag stor ångest för att jag inte vägt mig och blir deppig. Jag måste väga mig en gång i veckan för att kolla hur det har gått. Har jag gått ner så blir jag peopad. Har jag gått upp så blir jag deppad men då vet jag oftast vad jag gjort för fel och kanske kan jag rätta till det till nästa vägning. Går det för lång tid emellan så blir det svårt. Det är svårt de där! Kämpa på!

Svar: Ja, svårt det där. Jag kan delvis uppskatta på kläder men men. Får se hur jag gör. Vägning blir det 22/8 oavsett och därefter vart 14:e dag. Tror jag nu i början håller mig till itrimvågen i alla fall. Den visar ju mer än kg.
Frk M